6 stvari, ki si jih učitelji želijo od staršev in otrok

Začetek šolskega leta je vznemirljiv, a pogosto nekoliko stresen za otroke, starše in učitelje. Učitelji imajo nekaj preprostih nasvetov za čim bolj miren začetek šolskega leta.
Nova učilnica, nov urnik, nova pravila … V kratkem času se zgodi veliko. Medtem ko starše večinoma skrbi, ali so kupili vse zvezke in peresnice, imajo učitelji pogosto v mislih nekaj drugega, kako otrokom pomagati, da se že od samega začetka počutijo varne, vključene in pripravljene na učenje.
Učitelji so za ProCare Therapy delili nekaj preprostih nasvetov, ki lahko resnično pomagajo, da se šolsko leto začne čim bolj gladko in uspešno za vse. Učitelji priporočajo naslednje:
Pred šolo si privoščite dovolj spanca in nekaj miru
Ni pomembno, ali ima vaš otrok najdražjo torbo ali vse barvno usklajeno. Pomembno je, da pride v šolo spočit, sit in umirjen. Tako se bo lažje spopadel z izzivi dneva.
Pustite otrokom, da sami naredijo domačo nalogo (tudi če traja dlje)
Vemo, včasih je hitreje in lažje, če “le malo popravite”, vendar učitelji pravijo, da se otroci največ naučijo, ko poskusijo sami. In če delajo napake, ni pomembno. Tako učitelji vidijo, kje potrebujejo pomoč, otroci pa se naučijo verjeti vase.
Obrnite se na učitelja, tudi ko ni težav
Ni vam treba čakati, da gre kaj “narobe”, da se obrnete na učitelja. Če se doma dogaja kaj pomembnega, na primer selitev, bolezen v družini ali kaj podobnega, to delite z drugimi. Učitelji bodo to cenili.
Berite vsak dan, tudi s starejšimi otroki
Že 15 minut branja na dan naredi razliko! Ni pomembno, ali vaš otrok bere sam ali z vami. Branje pomaga razvijati besedni zaklad, koncentracijo in razumevanje.
Označite vse
Izgubljene stvari so v šolah vsakdanji pojav. Če so vsi pripomočki podpisani, si lahko prihranite veliko stresa. Še posebej, če ima pet učencev enako modro steklenico.
Pustite svojim otrokom, da stvari počnejo sami
Ne glede na to, ali gre za zavezovanje vezalk, pripravljanje torbe ali poskuse zapomniti si, kje so pustili peresnico, otroci zmorejo več, kot si mislimo. Ko jim damo prostor, da poskusijo sami, gradimo njihovo samozavest in občutek odgovornosti.
Učitelji ne pričakujejo popolnosti. Potrebno je le malo truda, veliko razumevanja in odprta komunikacija. In z dobrim začetkom gre vse lažje.