Takšnih je kar deset odstotkov otrok
Razvoj njihovih potencialov in življenjskih priložnosti je pomembno odvisen od stališč, učinkovitosti pomoči in podpore v širši družbi.
Ob včerajšnjem svetovnem dnevu ozaveščanja o disleksiji in drugih specifičnih učnih težavah v društvu Bravo opozarjajo na potrebe oseb s temi težavami.
Populacija otrok in mladostnikov s specifičnimi učnimi težavami je namreč najbolj številčna v populaciji tistih, ki imajo težave pri učenju in socialnem vključevanju ter posebne potrebe, opozarjajo.
Povprečne ali nadpovprečne intelektualne sposobnosti
V populaciji šolajoče mladine je približno deset odstotkov otrok in mladostnikov z lažjimi do izrazitimi specifičnimi učnimi težavam. Letos so se v društvu Bravo odločili, da bodo prisluhnili glasu otrok v zvezi z njihovimi izkušnjami, počutjem in potrebami v procesu vzgoje in izobraževanja.
Javnost opozarjajo na skrb za kakovost življenja in izobraževanja otrok in mladostnikov s specifičnimi učnimi težavami kot je disleksija, diskalkulija, dispraksija in druge.
Pri otrocih in mladostnikih s specifičnimi učnimi težavami se zaradi motenj ali razlik v delovanju osrednjega živčnega sistema, kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim, pojavljajo izrazite težave na področju računanja, branja, pisanja in pravopisa, ki vplivajo na njihovo izobraževalno uspešnost, zaposlitvene možnosti in socialno vključenost.
Razvoj njihovih potencialov in življenjskih priložnosti je pomembno odvisen od stališč, učinkovitosti pomoči in podpore v širši družbi, šoli in doma, še poudarjajo v društvu.