Rumena Ford Puma gen-E: “Glej, v batmobilu se vozimo”

Uredništvo Mame je imelo možnost testiranja ene najprivlačnejših izbir med manjšimi električnimi avtomobili: Ford Pume gen-E.
Avto nas je prepričal zaradi dobro zasnovane uporabnosti, atraktivnega videza ter izjemnega občutka lahkotne in “visoke” vožnje. Otroci so bili navdušeni nad nočno osvetlitvijo, velikim zaslonom, rumeno barvo in nad tem, da so avtomobil hitro opazili prijatelji ter sošolci …

Ko avto rešuje svet
Taksi mame so tiste mame, ki imajo redno “popoldansko dejavnost” razvažanja otrok po številnih aktivnostih, ki se pogosto zavlečejo v večere in vikende. Seveda se količina tovrstnega dela razlikuje glede na starost in število otrok, pa tudi glede na dejavnosti, ki so si jih ti izbrali.
A ne glede na količino popoldanskih voženj je taksi mamicam zagotovo skupna težnja po optimalno organiziranem dnevu, kjer ni zamujanja, neprijetnih presenečenj in težav s parkiranjem. Pri vsem skupaj je lahko v pomoč mala/velika Ford Puma gen-E, ki je mamicam enostavno pisana na kožo.

Če se osredotočimo na uporabnost, ne moremo mimo ogromnega prtljažnika z gigaboxom. Gigabox je prostor pod prtljažnim dnom, ki je tako tudi fizično ločen od samega prtljažnika in lahko služi kot priročna “premična omara” za vse taksi mamice. Tu se stvari ne bodo umazale, obenem ne bodo motile prostora v prtljažniku, ki je zapolnjen s šolskimi in drugimi torbami.
V gigabox lahko spravimo rezervna oblačila za vse otroke, saj nikoli ne veš, kdaj se bodo polili, prepotili ali umazali. Če otroci trenirajo, je tam prostor tudi za rezervna oblačila za treninge, pa za žogo, dežnike, vreče za nakupe, odeje ali brisače, toplo jopico, rezervna sončna očala, papirnate in vlažilne robčke, rezervno prazno plastenko in vse tiste malenkosti, ki lahko rešijo dan.

Prtljažnik je prepričal tudi očka v naši Avto redakciji. TUKAJ preverite, kaj vse je pospravil v avto.
Varni bodo tudi vsi tisti za vami
Čeprav je Ford Puma manjši križanec, nas lahko na mogočna drža in prostorna notranjost hitro zavedeta. Tudi sama vožnja s Ford Pumo daje občutek, da vozite večji in višji avto, kar ne velja pri parkiranju. Avto je dovolj majhen in okreten, da smo ga zlahka parkirali tudi na manjših in težje dostopnih mestih. Pri tem je seveda pomagala 360° kamera, ki omogoča pogled z vseh strani avtomobila s ptičje perspektive.

Tako je mala malica celo bočno parkiranje, avto pa vam bo pomagal tudi v primeru, da bo za njim stekel otrok. Avto vas bo namreč opozoril na predmete za vami, sistem pa vas lahko po potrebi popolnoma zaustavi.
Lahko s Ford Puma gen-E privarčujete?
Odgovor je močno pritrdilen, če imate možnost polnjenja doma. Če jo boste polnili v času nizke tarife elektrike, boste za sto prevoženih kilometrov plačali nekaj več kot tri evre. Če se boste odločili za električno Pumo, je sicer najbolje kupiti dinamično polnilno postajo, kjer lahko nastavite čas polnjenja le v času nizke tarife. Če boste polnili doma, boste prihranili tudi na dragocenem času, saj se vam ne bo treba ustavljati na bencinskih servisih.
Polna tehnologije in modernih nastavitev
Roko na srce, avto je poln tehnologije, ki je v nekaj dneh uporabe nismo uspeli in niti znali v celoti testirati. Ogromen 12-palčni zaslon na dotik s Sync 4 programsko opremo je privlačil predvsem najstniške otroke, ki so bili s tehnologijo bolj vešči od mamice. Tako so se z nekaj kliki hitro povezali s telefonom, zaslon pa jim je omogočil popolno preslikavo vsebine s telefona.
Tako se je telefon spremenil v sekundarni monitor. To pomeni enostavnejše spremljanje obvestil, aplikacij ali celo video vsebin, ko vozilo miruje.
Ker avto v lasti “taksi mame” kar pogosto miruje, pridejo rešitve, kot je preslikava telefona na zaslon, še kako prav. Še posebej med čakanjem, da otroci zaključijo treninge in dejavnosti. Pri omembi futuristične tehnologije ne moremo niti mimo vgrajenega modema 5G, ki ves čas omogoča najpomembnejše informacije.

Pri tem naj omenimo, da ob novi Ford Pumi ni ostala hladna niti moška redakcija na rubriki Avto. Več o tem lahko preberete TUKAJ.

Moja izkušnja s kanarčkom: “Glej, v batmobilu se vozimo”
Za nekoga, ki ne mara prilagajanja na nove avtomobile in vozi dobrih deset let staro vozilo, je presesti se v nov avtomobil zanimiva (beri: stresna) izkušnja. Od vseh gumbov, zaslonov do avtomatskega menjalnika, druge velikosti avtomobila – toliko stvari na enkrat, da ne gre drugače, kot da si nekoliko živčen. Poleg tega mi na roko niso šle niti okoliščine. Po prevzemu avtomobila je bil moj dan skoraj do minute natančno zapolnjen in ni preostalo drugega, kot da skočim v vodo in zaplavam.

Že po nekaj minutah vožnje me je čakal prvi preizkus – obisk polnilnice za električne avtomobile. Ker je bila vsaka minuta dragocena, sem se odločila ubogati sodelavca in “skočiti” na ultra hitro polnilnico. Tam sem se znašla skupaj s še eno mlajšo gospodično, s katero sva skupaj v smehu ugotavljali, da so lahko tudi najbolj preproste stvari včasih presneto težke. A brez skrbi, po zgolj nekaj dneh lahko trdim, da smo si s polnilnicami zdaj že na ti.

Na vprašanje, kako bo potekalo privajanje na avtomatski menjalnik, sem hitro dobila odgovor. Kmalu pa se je porodil tudi sum, da bo to ena od stvari, ki jih bom najbolj pogrešala, ko bo nastopil čas, da se od “kanarčka” poslovim. Če voziš tako opazen avto, ti ne preostane drugega, kot da ga hitro poimenuješ. Že med vožnjo po ljubljanskih ulicah so se za avtom obračale glave, ko sem najmlajšega otroka dostavljala v šolo, je eden od otrok, ki je že stekel skozi vrata, pokukal nazaj, da je še enkrat pogledal, kaj stoji pred šolo. Mamice, ki jih običajno avtomobili ne ganejo, je zanimalo: “Kaj pa imaš to za eno strelo?” Da vas v tem avtomobilu ne bodo videli, se nikar ne bojte.

“A nisi vsega kupila?”
Že prvo popoldne pa je avtomobil čakala največja preizkušnja. V avto so se usedli štirje najstniki, ki so v prtljažnik naložili vsak svojo torbo, ker jih je čakal popoldanski trening, mene pa obisk živilske trgovine. Običajno je to kar velik izziv, saj se je treba pri zlaganju stvari v prtljažnik resnično potruditi, da se vse lepo zloži. Tokrat pa je bilo vse skupaj neprimerljivo lažje. Gigabox je namreč več kot upravičil svoj sloves. “A nisi vsega kupila?” se je ob pogledu na stanje v prtljažniku čudil eden od otrok, ki ni vedel, kaj Puma skriva v sebi.



Ko smo se že v rahlem mraku posedali v avto, je sledilo morda največje presenečenje od vseh. “Ojoj, tega pa sploh nisem videl,” je priletelo iz ust otroka, ki je sedel na sovoznikov sedež. V mislih so mi že švigale razne ideje, kaj se je z avtom zgodilo, ko je v smehu dodal: “Glej, v batmobilu se vozimo.” Vsi smo skočili gledat, o čem govori, in na tleh zagledali izrisan pumin logotip. Najbrž ni treba posebej omenjati, da so bili otroci navdušeni in hitro začeli iskati novo ime za avto (v vednost: debata o tem, kaj bi bilo najprimernejše, še ni končana).

Avtomobil skriva v sebi veliko različnih funkcij, ki sem jih spoznavala sproti in vsak dan doživela kakšno lepo presenečenje. Najbolje bi bilo, če bi si že prvi dan lahko vzela čas in vse preizkusila, a je tudi počasno spoznavanje imelo svoj čar. Vendar pa je bil naš čas za sobivanje omejen in treba se je bilo posloviti. Če potegnem črto pod našo izkušnjo, pa lahko rečem le, da je za nekoga, ki popoldneve preživlja na krajših razdaljah in ob razvažanju otrok na milijon in eno dejavnost, avto več kot odličen in se mi po njem resnično toži. Pa ne samo meni.

Če bi tudi vi radi doživeli vožnjo v batmobilu, imate zdaj priložnost. Prijavite se na testno vožnjo in se mu pustite zapeljati. Ne bo vas pustil hladne.